Pompel og Pilt i farta!

Categories Blogg

Er det mulig?

Mitt dusj-mareritt vil ingen ende ta!

Fredag fikk jeg opp min nye fantastisk deilige dusj, og den er til å drømme seg bort i. Her kan jeg enkelt tilbringe tid og tømme varmvanns tanken på et blunk. Den har massasje for ryggen, den har dusj i tak og på veggen, den har sete OG fot-massasje. Her snakker vi full nytelse!

 

Det var en liten lekkasje under da… Pompel mente Pilt ikke hadde rengjort sluken før de satte dusjen på plass. Jeg gjorde nå det, men det var vel kanskje ikke alt jeg fikk med meg? Det sa jeg ikke høyt selvsagt. Pilt fikk således beskjed om å gjøre det på nytt.

Søndagskveld kom følgende meldinger inn på min telefon, og Pompel var rimelig grinete:

 

Jada, her var det visst bare å kjøre på forstod jeg. Det viste seg at Pilt ikke hadde renset sluken, så han fikk en verbal oppstramming med beskjed om å fikse. Gutten ringte meg på jobb i går. Rimelig oppgitt. Han hadde nemlig glemt å skru fast dusjen på baksiden, så derfor var det lekkasje. Sluken var HELT rein. Dette fant han ut etter en lengre dusj med påfølgende rengjøring av badet.

Ja, så da kunne mor senke skuldrene. Vel og merke bare en stakket stund, for hvor lenge var Eva i paradis?

Pompel kom rimelig forbannet ut fra badet i går kveld. Hva pokker hadde egentlig Pilt gjort? Det var like mye vann utover badet. IGJEN! Jeg kjente skuldrene heve seg minst 10 cm, og det var like før jeg måtte legge meg i fosterstilling og be om en beroligende pille eller ei flaske vin. Hva nå?

Etter en ny rundvask kom Pompel ut fra badet hoderystende. Pilt hadde riktignok glemt å skru til dusjen som han fikk beskjed om, men han hadde også glemt å skru til fot-massasjen. Heldigvis bestemte Pompel seg for å fikse det i dag.

Så ha blir det neste?

Anyway, badet mitt er ganske grundig vasket. Både vegger og gulv. Problemet er at det ikke finnes flere tørre hånduker for øyeblikket….

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.