Vesla gjør mamma’n stum

Categories Blogg

Endelig er det vår tur til å ta ferie, og i dag entret vi Villa Caos, som er familiehytta vår. Vi, er foruten med og Vesla, min venninne og hennes gutt som er året eldre enn Vesla.

Vi fikk en flott ettermiddag som ble avsluttet med at vi så American Pie 2. Under filmen ble stilling 69 nevnt, vi voksne lo litt. Vesla lo noe usikkert og gutten spurte henne om hun visste hva det var.

»Ja, at det e jo mange forskjellige…»

Jeg kjente jeg ble litt varm i toppen. Hvor i herrens navn har den jenta lært og hørt om det liksom? Jeg fikk ikke fram et ord! Hun fortsatte forklaringen:

»At ho mamma, ho har jo sånn stilling som sjæf..»

Herlige, skjønne, naive og fantastiske ungen min! Jeg kan ikke nekte for at vi lo litt alle sammen, og når hun ble fortalt at det hadde med sex å gjøre, lo hun med oss.😂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.