Plutselig ble det Blakk Fredag

Categories Blogg

Det er en stund siden jeg begynte å kjøpe julegaver, men jeg har en stor familie, så det blir liksom noen av dem hvert år. Like greit å få det overstått.

I dag dro jeg på en møbelbutikk og svidde av adskillige høvdinger i en smell! Det var faktisk en dyd av nødvendighet. Senga mi er nesten 20 år, og har bedt om nåde ei stund. Den er nedsunket og trasig! Da den ble kjøpt var det 10 års garanti, og det var svære greier. Den har jaggu vart noen år. Godt brukt er den også! 🙈

Rett før jul kjøper jeg som regel aldri noe til meg selv, men nå bestemte jeg meg for at et fem-sifret beløp skulle brukes på mor. Det merkelige er at jeg har en skikkelig emmen smak i munnen for å bruke så mye penger på noe som er bare til meg, men samtidig er det på tide å skifte den ut. Ut med det gamle og inn med det nye på mange måter. 😂

Jeg kaller det for årets julegave. Til Meg, Fra Meg. Fordi jeg fortjener det beste! Med det avlyser jeg Black Friday og innfører Blakk fredag. Null mer shopping på meg!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.