Omtale på kvinneguiden

Categories Blogg

Fikk et lite heads-up fra en leser om at jeg var omtalt på Kvinneguiden, eller bloggen min var omtalt der. Det hyggelige var at en person hadde anbefalt bloggen min, men det kjipe var at det ble spekulert i hva greia med bloggen min var, og hva motivet var for å lese den..

Jeg håper seriøst at motivet for å lese er at noen faktisk finner det leseverdig, for jeg koser meg med å skrive bloggen i såfall. Så tenker jeg ganske enkelt at man kan scrolle videre om man ikke liker den. for den som alt annet kan fenge noen, irritere andre og rett og slett vær likegyldig for noen andre igjen.

Men når det ble hevdet at det ble mye barn på denne bloggen, kniste jeg litt. Hva forventer du når ei fembarnsmor med to barnebarn sitter å hamrer løs på tastaturet? Men var for så vidt ikke noe slemt, helt legitime betraktninger tenker jeg. For det er jo mye barn, og jrg vet det er mange som synes det er feil også,

Motiv eller ikke motiv, jeg skriver bare litt til jeg da!

Jeg vet ikke hvem som skrev disse hyggelige ordene, men teg takker pent for dem. Jeg blir så glad for slike tilbakemeldiger, faktisk så glad at jeg velger å feie under teppet at andre velger å spekulerer i om det ligger noe bak det at noen skriver noe hyggelig.

Det gjelder også når noen kommenterer noe. Jeg synes det er kjempe hyggelig. Det gjør at jeg vil fortsette å skrive.

Nu vel, takk til den ukjente. Du gjorde min dag veldig fin. ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “Omtale på kvinneguiden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.