Hva?? Ferien er over?? Men jeg har da ikke hatt ferie?!

Categories Blogg

I dag satte jeg meg ned med staben og skulle gå gjennom de neste ukene og få oversikt over hvem som skal ha ferie og hvem som skal være på jobb. Endelig nærmer det seg min tur til ferie!

Det var når jeg oppsummerte at 4 av 4 hadde ferie i uke 31 at jeg begynte å innse at kanskje ikke alt var som det skulle. Selvsagt var det noen i teamet som hadde rotet med ferien igjen. Også etter alt styre med å sette ferieplanene. Jeg ble unektelig litt sur. Jeg måtte finne ut av det. Jeg snappet litt etter luften da jeg åpnet ferielistene.

Jeg har faktisk hatt ferie uvitende i uke 26, 27, 28 og skal ha ferie i 29. Men da har jeg vært på jobb hele tiden!!!

SERIØST!!! Inne i min tredje ferieuke liksom? Hva i all verden skal dette bety? Mine folk syntes åpenbart dette var Hysterisk morsomt. Sjefs-hurpa hadde prestert å glemme sin egen ferie, de var ikke spesielt diskret der de satt remjende av latter. (Jeg skal huske hvem som lo, når vi kommer til lokale lønnsforhandlinger!)

En ting er jo at det faktisk var litt morsomt. Jeg var helt satt ut, så slo tanken meg: DA FÅR JO IKKE JEG FERIE?! 😥

Det er i såfall ingen som kan beskylde meg for å telle ned dagene til ferie da. Faktisk så dedikert på jobb at ferien ikke er fristende liksom. Neida, det har nok en sammenheng med at vi ikke skal reise noen steder og har hjemme ferie. Jeg får ta ferie neste uke, og noen uker i august. Det ordner seg nok.

Jeg var Unektelig helt forstyrret da jeg dro fra kontoret og opp på museet. Der var det definitivt heller ikke dagen for meg, og da jeg skulle fikse noen kontrakter, oppdaget jeg at jeg hadde tatt med PC bag uten PC. Maskinen stod igjen på kontoret! Her snakker vi våken men i komatøs tilstand.

Fant en fin en på FB:

«Alle skal på død og liv reise bort denne ferien. Jeg Skjønner ikke greia. Jeg er bortreist hele året jeg!»

God sommer!! ☀️☀️☀️

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva?? Ferien er over?? Men jeg har da ikke hatt ferie?!

  1. Jøss!! Det hadde jeg ikke klart altså, å glemme ferien min 😀 Men du får ta litt i august da 😉 Alt er litt rart i år, det har du rett i 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.