Nei, denne uka gikk det ikke overvettes strålende!

Categories Blogg

Da ble jeg for høy på meg selv, og ikke sulten nok på suksess. Åpenbart var jeg sulten på andre ting, for jeg har IKKE gått ned noe særlig i vekt. Svaret er uhyre enkelt. Kalori-inntak i uka er 13 670, og forbrenningen i samme periode er 15 129. Hvis ett kilo er ca 7000 kalorier, tilsvarer det en nedgang på 208 gram… Vekta viste en nedgang på 200 gram!

Nytter ikke å lure seg selv når tallenes tale er så klar. Hater å alltid ha rett når det gjelder slike ting, btw!

OK Bærta! Da blir det å styrke meg selv på bevisstgjøring. Her må det økt fokus på hvorfor det ikke gikk som det skulle, for å fokusere på what not to do again!

Jeg har vært ute å spist lunsj to ganger uka som gikk, middag en gang, og feiret en bursdag der jeg spiste mye sjokolade, men ikke en gang gått litt ekstra for å bøte på. Faktisk har jeg ikke vært ute å gått en eneste gang denne uka.. Det betyr at rumpa MÅ ut av sofaen! Aktivitet må til for å øke forbrenningen. Tilbake til å strekke på beina gjennom hele dagen.

Jeg har ikke drukket mer enn 4 liter vann denne uka, og det er 6,5 liter mindre enn det jeg har som mål. Ergo! Lim vannflaska til handa mi!! Faktisk har det vært drukket mer cola zero enn vann. Fy på lanken til meg!

Shotten min har nesten ikke vært rørt fordi jeg har gått litt lei, men nå skal det drikkes! Jeg vet jo at det hever energinivået betraktelig, som igjen gjør at det er lettere å få rumpa opp av stolen.

Jeg har spist i snitt tre måltid hver dag, det sier seg selv at det da har vært større måltid og jeg har rukket å bli sulten i mellom måltidene, noe jeg ikke skal for å holde en jevn forbrenning.

Strategien er klar! Det er tilbake til alarm på telefonen for å huske at jeg skal spise og drikke vann. Alarm på fitbiten om at jeg på shake stumpen litt oftere. Ha små mellom-måltider i veska, og frem med excel-arket igjen! Shotten skal ned, koste hva det koste vil. En liten nedtur, men jeg gir meg ikke! Nå går jeg på med krum hals!!

Uke 1/10 og 200 gram er ikke det aller verste, men jeg kan MYE bedre enn dette, så nå er det bare å peise på! Hvis ikke må det utstedes skriftlig advarsel TIL administrasjonssjefen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.