Nå er det jul igjen, ja nå er det jul igjen..

Categories Blogg

Uhhh! Hvor blir dagen av? For fytti katta nå går det unna!

Dagene går i et himla tempo. Jeg klager faktisk ikke, jeg nyter det. Dette er det jeg liker best. Masse som skjer og masse å fikse. Virkelig føle at jeg kan bidra på det jeg liker best. Jobbe med strategier, implementering og forankring. Dagene går så utrolig kjapt når man holder på!

Vipps! Så er det jul! Faktisk bare 83 dager igjen!

Jeg gleder meg til jul. Håper for alt i verden at det blir som jeg har lyst til. Å være sammen med alle de jeg er glad i er den eneste gaven jeg ønsker meg. I fjor var både Vesla og Snupsi hos pappaen og feiret jul, og det skal ikke stikkes under en stol at jeg savnet de to, selv om at jeg feiret med de andre hjertene mine i form av barn, svigerbarn og barnebarn. Det var en nydelig kveld i fjor. Datteren hadde laget en nydelig middag, og det var så fint å være med Mimmi-ungen og Lille Gull. Det var ei snill stund.

Desembermåned er den deiligste måneden i året. Da blir det sene kvelder med masse huslige sysler. Vesla bruker å lage litt julegaver selv. Ett år laget hun knapper til tantene sine. De ble så kule! I år må vi finne på noe annet. Selv om det er hjemmelagde gaver, ligger det som regel mye arbeid og omtanke bak. I år har vi noen andre spennende planer. Så skal vi bake, dra på masse juleavslutninger og ikke minst på julekonsert med koret til Vesla. Det er en høydare med høy kleenex-faktor for mamma’n.

Men før vi kommer dit, skal både London og Tyrkia frekventeres, så jeg er ikke helt klar for jul ennå. Det til tross for at jeg har kjøpt julegaver og begynt å pakke inn. Det er ikke verst å begynne i september? Alt man er ferdig med er gjort tross alt!

 

 

Meen.. nå skal jeg hive meg rundt å jobbe litt. Alt må være på plass før jeg forlater gamlelandet for noen dager for å være med Snupsi og Vesla i London noen dager. Åhhh….! Gleder meg som et barn! Vi skal sikkert oppleve masse og få skikkelig kvalitets tid sammen. Det gledes..

Bildet her er fra “gamledager” FØR jeg ble ung og rocka!

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå er det jul igjen, ja nå er det jul igjen..

  1. Julen er blandede følelser for meg. For det er en slitsom tid, på de fleste måter. Men også kjekk. Denne julen har jeg ikke helt turt å tenke på enda, men jo, jeg er i full gang med julegavene jeg også.
    Herlig å flytte ut av landet for en liten periode. Kos dere masse 🙂

    1. Jeg er advents-menneske så til de grader, og nyter å sitte oppe til sene natten, men annen hvert år savner jeg småjentene, og da er jula liksom ikke helt den samme. Da e det litt sårt å feire jul.
      Håper du får en nydelig jul uansett. Ble veldig nysgjerrig på hvor du skal flytte. Må være kjempe spennende å flytte ut av landet. Må nok lese litt hos deg for å finne svar 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.