Mine løfter for å bli en bedre utgave av meg selv

Categories Blogg

Det som ikke gjør meg godt, prøver jeg å legge til siden. Det være seg dårlige erfaringen og opplevelser, også tankespill som ikke har verdi nok til å se dagens lys. Jeg tar med meg det jeg skal lære av det, og kaster resten i min imaginære søppelkasse.

Det jeg skal lære av erfaringer prøver jeg å ta vare på og huske. Lokalisere mine egne kritiske suksessfaktorer slik at jeg kan bruke disse bevisst neste gang. Ikke gjøre samme feilen to ganger. Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice. 

Så er det minnebanken min da.. Den kontoen jeg definitivt prioriterer å spare på. Den skal sikre meg en rik alderdom. Riktignok ikke i penger og rikdom, men på gode erfaringer og minner som jeg kan se tilbake på og smile av når alderdommen kommer krypende.

Jeg skal verne om de som gjør meg godt. Ikke la meg influere av de som tapper meg for energi.

Jeg skal følge Mahatma Gandhis råd: Lev som om du skal dø i morgen, lær som om du skal leve evig!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.