Jeg skal på date i kveld😷

Categories Blogg

Å dra på date i disse dager er jo reine risiko-sporten, men jeg er definitivt risiko-villig. Ser ikke mørkt på noe! Derfor drar jeg på en date i kveld. Det er en sannhet med visse modifikasjoner, for daten er hjemme i min egen stue, så jeg drar egentlig ingen steder. Det blir etter at Vesla har tatt kveld da. Kjipt å ha date med henne på slep.

Jeg skal kjøpe inn litt cola og kanskje ost og kjeks. Ja, hvis ikke det er rensket for det også i hyllene. 🙄

Det kan bli riktig så koselig. Jeg bekymrer meg ikke for noe smitte heller.

Selvsagt er det en nettdate. Jeg fant ut at vi kan bruke facetime siden det ikke er så taktisk lurt å møtes ansikt til ansikt i disse tider. Da slipper vi å bekymre oss for at Vesla møter noen fremmede i huset og for å spre smitte. Taktisk lurt spør du meg.

Ja, jeg liker å leve farlig… 😂

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg skal på date i kveld😷

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.