Kvelden bjudar på

Categories Blogg, Hverdagsliv

Jeg vet ikke hvilket tegn denne dagen står i, for den har bydd på seg selv på mange forskjellige arena. Men dagen bare bjudar på!

Ettermiddagen startet med en kjapp tur til byen. Vesla hadde en liten hus-konsert med musikkskolen. Det var ei snill stund, og håpefulle var kjempeflink. Hun var eneste sanger i dag, men det gikk bare greit.

Eneste skår i gleden var at jeg ikke fikk med meg begynnelsen til Kampen mellom Besiktas og Bodø Glimt, men heldigvis kunne jeg spille av kampen når jeg kom i bilen. Jeg har gått med spenning i hele dag, men ikke helt våget å tro det holdt helt inn. Da dommeren blåste i fløyta for siste gang, var seieren et faktum. Glimt vant 1-2, og er nærmere avansement i Europa spillet.

Et utbrudd fra husets tenåring fikk meg ut av badet i full fart. Hun mente jeg måtte komme ut å se nordlyset. Jeg stakk ut hodet, og så litt lys før jeg gikk inn igjen. Det var altfor kaldt. Jeg hadde ikke før lukket døra, før håpefulle beordret meg ut igjen. Da var det nesten så jeg mistet pusten. Det var så vakkert!

Slike kvelder er uvurderlig. Det er slike stunder vi lever for! Livet bjudar på, og jeg tar i mot med åpne armer.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.