Jeg vil ha noe annet!!!

Categories Blogg

I lys av pågående pandemi, skjønner jeg jo at det var det som skulle til for å lamme nyhets-Norge fullstendig. Det er jo det eneste de skriver om p.t.

For alt det vi vet skjer det mye som egentlig har stor nyhets verdi, men det drukner i flommen av artikler om pandemien.

Jeg er overlykkelig for at Krekar-saken (som jeg forøvrig også har fått overdose av tidligere) dukket opp i nyhetsbildet nå, for jeg er rimelig mett på corona for øyeblikket. Snakk om at avisene koker suppe på spiker!

Det som er skummelt, er om folk blir så avbalansert i forhold til at de leser side opp og side ned om virus, utvikling og restriksjoner at de blir skikkelig lei. Så lei at de bare gir faen til slutt og dropper alle henstillinger og pålegg fra myndighetene.

Så.. Kan vi nyansere nyhetsbildet litt?

På forhånd takk!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.