Jeg ler ennå.. Kjerringtanker altså!

Categories Galskap satt i system, Hverdagsliv

I dag fikk Kjerringtanker meg til å begynne å le. Jeg lo til tårene trillet, og jeg går ennå rundt her og humrer. Det begynte med at jeg la ut et innlegg om at jeg trodde jeg hadde kjøpt en sovesofa, men så viste det seg at jeg bare hadde kjøpt trekket. Kjedelig sak, men det ordner seg nok. Så kom det en aldri så liten historie fra Kjerringtanker, og nå ler jeg meg krokete her.

Slike historeier bare makes my day. Kanskje er det fordi jeg kjenner meg så igjen og kunne gjort akkurat det samme, eller at jeg ser for meg panikken mår man har invitert til selskap og ikke har et bord å servere fra. De fant nok sikkert en løsning, men jeg ser for meg pappeskene med duk og finserviset på. Uansett så digger jeg slike små morsomheter. Det gjør bare dagen så mye finere. Takk til Kjerringtanker.

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg ler ennå.. Kjerringtanker altså!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.