Last Updated:

Jeg klarer ikke følge en plan på kreativitet

Categories Blogg, Galskap satt i system

Det går bare ikke! Jeg er håpløs på det, og lever litt i nuet. Det som interesserer meg nå, er det som viktig, og jeg evner ikke å være kreativ på kommando. Vesla kan være kreativ på min kommando. Det betyr at hun har vært et yndet motiv for å komme i mål med fotoutfordringen til Frodith. Det klarte jeg, men bare med et nødskrik!

Øynene er sjelens speil. Da må Daisy ha den vakreste sjelen av alle, for hun har så vakre øyne!

Dans er simpelthen en vakker kunstform.

Så mye Tull og fjas på den ungen, best å ha henne i bur!

Vann, eller mangel på vann! Vesla tester dusjen i butikken!

Det er ingenting som viser ensomheten mer enn et tomt hus som bærer spor etter levd liv, men som ikke lengre rommer mennesker.

 

Hva annet gult kan jeg avbilde? Glimt i hjertet 💛

Sterk Lille Storebror som bruker konfirmasjonsdagen til Vesla for å trene på Kjerring-kast!

Min egen lille snøengel

Av og til er me-time med ansiktsmaske undervurdert..

Omsorg er en skjønn hundemamma som passer godt på sine søte små.

Når Vesla og jeg får cravings og baker en kake bare for moro skyld. Det skjer bare til skuddår..

Rar eller rart, men jeg lærte noe nytt om å ta bilder om ikke annet!

Vesla elsket trampolinen sin, og hoppet på den døgnet rundt!

Når man har sett Barbie på kino, MÅ man bare ha rosa Barbie-pysj!

Når jeg ser noe som dette, ser jeg de vakreste kunstverk inne i hodet mitt. Det stemmer aldri med resultatet, men er en fin hobby.

Dråper Frodith! Det var det vanskeligste av alt! Her har jeg hentet alt av kreativitet for å avbilde dråpen. Det ble som det ble!

Det er ingenting som er så vakkert som når et helt nytt liv kommer inn i tiden. Jeg er så takknemlig for at Vesla og jeg fikk oppleve dette fantastiske øyeblikket.

Gleden er stor, for jeg klarte utfordringen! Det holdt hardt, men jeg klarte det. Det er glede og lykke på én gang!

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg klarer ikke følge en plan på kreativitet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.