Jeg har ordene mine i vranghalsen

Categories Blogg

I dag var middagen en lidelse for undertegnede. Lille Gull er på ettermiddags-besøk, og liker lite av det vi vanligvis spiser, men han liker pannekaker. Ja, da ble det pannekaker. Det er ikke min favoritt, men hva gjør jeg ikke for Lille-Gull?

Siste jeg gjorde i går på min eminente blogg, var å fortelle hvor utrolig dyktig jeg er på jobb for tida, og hvor easy peasy alt går der. Da tok jeg ikke høyde for en blåmandag. Skal si dagen i dag har gitt meg de ordene i vranghalsen,

  • Toget var innstilt, kjørte som gal for å rekke jobb
  • Det kom MASSE forespørsler hele dagen på jobb, og ble lite tid til det jeg hadde planlagt
  • Jeg manglet masse dokumentasjon slik at jeg ikke fikk ferdigstilt et eneste punkt på “to do-lista”
  • Jeg glemte tida på jobb, og vi rakk ikke treningen til Vesla
  • Jeg mistet en høvding ut av lommeboken min

Kjedelig med sånne dager, men man kan ikke hele tiden ri på enhjørninger som fiser regnbuer og hjerter.  Av og til må det komme en tja.. tosk-dag for at man skal vite å verdsette hvor bra man egentlig har det. Det var vel moder jord sin måte å si at det er best jeg planter beina tilbake på jorda og jobbet målbevisst og strategisk videre.

“Av måneskinn gror ingenting” Torborg Nedreaas

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har ordene mine i vranghalsen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.