Jeg har fått laget LIVETMEDVESLA Snapchat

Categories Blogg

Jeg er jo akkurat det tekniske vidunderet på SoMe som alderen min tilsier, og med tanke på at min eldste sønn mener jeg er så gammel at jeg bør huske dinosaurene, så sier jo det sitt.

Uansett så har jeg klart å ta bloggen på Snapchat, og det kunne jo i å for seg vært fint om jeg bare hadde visst hva man gjør med den da. Den var bare der liksom!

I kveld har jeg skrudd sammen en reol, og den var i 1498 deler. MINST! Da skjønte jeg det! Det åpenbarte seg som den største selvfølge! Jeg skulle altså bruke den til å få ut litt steam når jeg begynte å plages og bannes.

Greia er den at jeg trodde det var min private og satt der og kjeftet og gneldret. Jaja, så har «hele verden» sett så klønete jeg er. Det får man tåle.

Reolen er ferdig den, det tok dog sin tid. Mangler bare å få på føttene, de må skrues. Det gadd jeg ikke. Jeg var så lei!!!

Nåja, her kommer reklamen: «LIVETMEDVESLA – Nå også på Snapchat!»

Følg gjerne om du har lyst! 👍🏻
Vesla har masse bannskap å ta meg for etter i kveld, men jeg vasket munnen min godt Med masse tannkrem før jeg gikk å la meg.

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har fått laget LIVETMEDVESLA Snapchat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.