Jeg har endelig funnet den rette ❤️

Categories Blogg

Reklame | Hugo Boss

Jeg er allergisk mot så mye. De fleste parfymene tar fullstendig drepen på meg. Jeg nyser, klør i øynene og nesa renner. Ikke akkurat delikat om jeg får si selv. Jeg har hatt en favoritt parfyme i flere år.  Den kunne jeg bruke uten å plages, men selvsagt gikk den ut av produksjon. Hva skulle jeg gjøre da? Det å bytte parfyme medfører ofte at jeg må kjøpe to-tre stykker som jeg IKKE kan bruke over tid, fordi jeg reagerer.

Det var bare å tusle på parfymeriet mitt for å finne en ny som jeg kanskje kunne leve med. Da jeg fikk denne, forelsket jeg meg umiddelbart. Jeg simpelthen elsket den fra første sniff. Ekspeditøren ga meg forøvrig et tips om å ta en dusj i nakken fremfor på halsen, for å hindre irritasjon, og det funket. Så nå har jeg funnet en ny kjærlighet..

Min favoritt parfyme//HUGO BOSS

Så nå sitter jeg ny-dusjet og lukter himmelsk om jeg får si det selv ❤️

Ha en magisk mandag alle sammen.

Favoritt parfymen min//HUGO BOSS

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.