Vesla i 6.klasse på ny skole.

Categories Blogg

Vesla kom hjem etter tre uker pappa-tid i går.

Siden mamma’n har vært på ferie alene og på Parken festival, kjentes det ikke så galt ut at hun var så lenge borte, men det var veldig godt å få henne hjem. Jeg fikk et nydelig armbånd med Livets tre da hun kom hjem, og jeg ble veldig glad for det. Vi har ikke før entret bilen på flyplassen, før hun spurte om vi kunne dra til storesøster og besøke tantebarna. Det gjorde vi selvsagt og fikk servert en nydelig middag der. Etterpå dro vi hjem og Vesla koste seg med feriegavene jeg hadde kjøpt til henne. Litt klær, litt godis, litt skoleting, pynt til rommet og litt sminke. Begynner man i 6. klasse må man ha sminke selv om det er bannlyst å bruke sminke på skolen.

Tenk at den lille uro-kråka mi begynner i 6. klasse? Det er så merkelig at tiden går så fort og jeg får så store barn når jeg er så ung?? I dag begynner skolen her oppe, og Vesla og Mimmi-ungen begynner på samme skole. Skolen er helt ny og ser utrolig flott ut på utsiden. Tenker det blir stas for ungene å få ta den i bruk. Vesla gledet seg i så fall veldig mye til å komme tilbake til skolen.

Storesøster er en racer på å ta gode bilder, og sendte meg bilde av god-jenta 1.skoledag😍

Jeg gleder meg til å høre hvordan første skoledag har vært når vi kommer hjem. Sikkert ikke vanskelig å finne fem fine ting som har hendt denne dagen. I ettermiddag skal vi dra å bytte skolesekken som jeg kjøpte til henne. Den var en tanke for stor. Vi skal også bytte skolegenseren. Den var en tanke for liten. Snålt så ujevnt den ungen vokser altså…🙃

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.