Jeg er ikke akkurat 20 år lengre

Categories Blogg

Reklame | https://www.lyko.no/

Det har skjedd noe med huden min de siste to-tre årene. Forfallet som kommer naturlig med årene, har bare har blitt mer og mer synlig for hver dag. Uten livsnødvendig førstehjelp, er huden merkbart mer slapp, og ikke minst gusten og grå.

MEN: Jeg fant, jeg fant!!!

Jeg var inne på Lyko.no og fant min favoritt. Selvsagt finnes det sikkert andre produkter som er bra, men denne er ikke bra. Den er fantastisk. Den gir tilbake elstikken i huden, og huden ser MYE bedre ut med èn gang. For meg som har ekstremt sensitiv hud er det herlig med et produkt som fungerer og som ikke irriterer huden. Jeg sverger til Clarins Double Serum.

Dette er et produkt som jeg ikke kan klare meg uten.

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg er ikke akkurat 20 år lengre

  1. Denne anbefalingen kommer virkelig godt med! Helt siden skoledagene, har Clarins sine produkter enten vært det beste i sitt slag, eller så syntes jeg ikke de har funket i det hele tatt.
    – Og i den forbindelse kan nevnes at de har en primer med såkaldt Askepott-effekt (hvilket betyr en umiddelbar utglatting, utgjevning og glød langt forbi en ren primer som varer til neste hudrens). Som vanlig er for serum med en høy konsentrasjon av virkestoffer, koster den selvsagt litt, men den er virkelig verdt det, både mht til virkning og drøyhet 🙂

    1. Jeg sverger til denne, og skal definitivt sjekke ut den primeren.
      Jeg har aldri brukt noe som helst annet enn fuktighetskrem i huden, for jeg har ikke trengt det, men plutselig var det forfall så det holder!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.