Jeg bobler over!

Categories Blogg

Med høsten kom sola tilbake, og selv om det ikke er spesielt varmt, kjenner jeg at jeg får vesentlig mer energi av været. Bare helt fantastiske dager. Klare høstdager gir klare høstnetter, og det blir det vakre bilder av.

Aurora Borealis har danset over nattehimmelen natt etter natt.

For tiden er jeg i det kreative hjørnet og bobler rett og slett over av mer eller mindre gjennomtenkte idéer. Jeg ser muligheter overalt, og har lyst til å sjekke ut alt! Som ellers resulterer det at jeg hopper fra idé til idé og analyserer for å se om jeg klarer å få noen konkrete planer ut av det hele. Det gjenstår å se.

Aldri føler jeg meg mer i livet enn når jeg får jobbe slik som dette, og hjernen er i prosess 24/7. Det resulterer at jeg er litt peist på kveldene, og igjen ser det ut som et katastrofeområde hjemme.  Jeg tar det med stoisk ro, for det er ingen reell fare for at noen skal ta husarbeidet fra meg. Drømmen er å være så innovativ at jeg kommer på en forretningsidé som er så genial at jeg kan ansette hushjelp, kokk og vaktmester! Da skal jeg boble ENDA mer over!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg bobler over!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.