JAAAAAA!!!!😁😁😁

Categories Blogg

Vesla drar med mor og far på hytta! Fantastisk! Ei hel helg uten noen barn i huset mitt. Ei hel helg uten at noen roper mamma. Jeg kan sove når jeg vil, spise når jeg vil og ikke minst, spise HVA jeg vil!

Det skal bli så godt med en pause fra den lille bråkebøtta! Hun krever sin kvinne til tider. Neida, hun er enkel, men når vi er sammen 24/7 blir vi unektelig kjempe lei av hverandre. Denne annerledes tida har gjort slik at vi er sammen så mye at jeg føler jeg mister Heidi-identiteten min og blir fullstendig overkjørt av mamma-rollen.

Ikke denne helga! Denne helga skal jeg bare være Heidi, og da skal jeg gjøre akkurat hva jeg vil. Vesla gjettet på at jeg ble å være hjemme å vaske, og kanskje dra på fest. Seriøst! Det er ikke ført opp vasking på todo-lista for helga. Der står det at jeg skal NYTE!

Nå sitter vi her å venter på at hun skal bli hentet. Klar til take off! Vi må ha en liten selfie-bonanza før hun drar. Jeg er ikke klar til take off, jeg skal ta en stage dive ned på sofaen og flate ut med film. Her skal det nyyyytes!

Dette er bilde av en lykkelig mamma! ⬆️

2 kommentarer

2 thoughts on “JAAAAAA!!!!😁😁😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.