Det er mye man skal se før øynene ramler ut!!

Categories Blogg

I dag har det vært en real kosedag. Frokosten var helt etter mitt ønske, en banan og et glass juice. Jeg vurderte å starte med bobler til lunsj, og why not? Så da ble det cola zero i solveggen. Det var ikke et menneske å se i nabolaget, og så rolig at jeg hørte humla suse forbi. (Det er faktisk godt gjort når man er døv på et øre!)

Jeg satt der og vurderte å klippe gresset, men fant ut at det har jeg ikke lyst til selv om Hagen desperat trenger kjærlighet. Det trenger den jo neste uke også, så det får vente.
Det er ikke rare greiene for andre, men et kvantesprang for meg. Jeg HAR faktisk noe som minner om en hage!

Etter å ha konspirert med «my partner in crime» ble en flaske ordentlige bobler lagt i kjøleskapet. I kveld skal jentene nyte. Vi skal faktisk tusle oss ut en tur i kveld. Det er over ett år siden sist. så nå trenger jeg sosialisering.

Problemet er at jeg lovet meg selv å ikke vaske denne helga, men  kan ikke slippe noen inn når det ser ut som det gjør. Da er det ingen bønn! Det må ordnes litt her hjemme, men det går fint. Tror jeg.
Livsmottoet mitt er at det er bedre med litt rot i krokene enn et rent helvete uansett. Jeg har til alt overmål bestemt meg for at det skal være full overhaling på meg selv. Så da blir det 1 time rydd og vask, en halv time å handle litt mat og tre-fire timer å få sparklet ferdig ansiktet..

jeg var forøvrig å skulle kjøpe en ansiktsmaske for å freshe meg litt opp, og da jeg så på utvalget gjorde jeg STORE øyne!

Rumpe-maske!! Jeg holdt på å le meg skakk! Alt skal holdes vedlike, og det finnes altså masker for rumpa også. Jeg vet ikke helt hva den skal gjøre godt for, men ser for meg at man skal få hunden som på en barnerumpe og formen som på en gaselle. Jeg lo nå godt!

Det er sikkert noe å prøve, men det får bli en annen gang. Jeg har mer enn nok arbeid med å få på meg en aldri så liten krigsmaling i ansiktet om jeg ikke skal begynne med hele kroppen. Da blir jeg jo aldri ferdig!!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.