I’m back!!! Alive and kicking!

Categories Blogg

Det tok sin tid. Det skal være sikkert og visst. Men noen er faktisk treigere enn andre og tålmodig nok til at det vesten blir som en parodi. Jeg har altså forsøkt å logge meg på gammel plattform for å blogge. Gang på gang, men ikke kommet inn.

Jeg har snakket med support, og de kan ikke finne noen feil, men inn kom jeg ikke.

Det var like før jeg ga opp hele prosjektet og ga blanke blaffen i alt. Jeg mener 2 måneder med trøbbel! Det er begrenset hvor lenge man gidder å plages. I går kom mailen jeg sikkert ikke burde referere til i fare for å avsløre min latskap og inkompetanse. “Du har jo sikkert skjønt at din blogg er overført til ny plattform og du må logge inn på denne:”

Neida, det hadde jeg jo ikke.. For jeg hadde ikke lest mailene mine! (litt flau kanskje..)

Men det betyr at jeg er tilbake!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.