Last Updated:

Ikke alle mandager er blåmandager

Categories Blogg, Hverdagsliv

Måpende ble jeg stående å holde pusten! Våget tett og slett ikke puste. Våget knapt å blunke i redsel for at synet skulle forsvinne. Stod bare å skuet på det utrolige synet, og kunne nesten ikke tro mine egne øyne. Klokka var 06.00 og Vesla kom nydusjet ut fra badet, blid som ei lerke! Det var rett og slett helt magisk!

Hun hadde frokost-avtale med venninnen, så da var det ikke snakk om å være morgengretten. Hun skravlet lystig om alt og ingenting mens hun i full fart fikk hun på seg tøy, pakket sekken og strøk på dør. Du snakker om! Det var en fin morgen. Ikke noe problem å være tenåringsmor på sånne dager.

Egentlig er det faktisk ikke så verst å være Heidi heller på sånne dager. Jeg fikk god tid i dusjen, og tid til å fikse alt jeg skulle før jeg også måtte stryke på dør.

Nå er jeg klar for ei ny uke, og tar jeg ikke feil blir det nok litt rock n’ roll også. Sånn er det når man skal være med på den karusellen som heter livet. Den snurrer litt fort noen ganger, og da er det bare å holde seg godt fast slik at man ikke får en krasj-landing og et noe ublidt møte med moder jord.
Siden jeg har satt sjøbein på karusellen, går det helst bra, og man skal jo tross alt kjenne at man lever!

God mandag til alle der ute!

2 kommentarer

2 thoughts on “Ikke alle mandager er blåmandager

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.