Hvor hører du hjemme?

Categories Blogg, Hverdagsliv

Bodø altså! Byen i mitt hjerte. Det finnes ikke et finere syn enn Bodø-byen badende i sollys. Det har vært fantastisk å bare vandre rundt, og bare være til.

Selv om hverdagen er over oss igjen er det fortsatt tid til å nyte at det ikke er riktig høst ennå. Oppsatsene i gatelyktene står fortsatt i full blomst, og ingenting tyder på at høsten er over oss.

Det er godt å ha et sted som er hjemme. Hvor alt er kjent, men et sted som likevel kan overraske. Det er Bodø for meg. Det er her jeg hører hjemme.

4 kommentarer

4 thoughts on “Hvor hører du hjemme?

  1. Kjempefine bilder 😊 Bodø er en superfin og nydelig by 😊 Har vært der 3 ganger, og familien til min morfar bodde også der. Min oldefar var feiermester i Bodø i sin tid.

    Ønsker deg en superfin søndagskveld ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.