For godt til å være sant

Categories Blogg, Hverdagsliv

Jeg får mange tilbud fra firma som gjerne vil gjøre både bloggen og Instagram-kontoen min til en knall-suksess. Den er unik og fantastisk slik den er i dag, men de kan gjøre den mye bedre. Alle ser et enormt potensiale, og vil gjerne bidra til utvikling, Her snakker vi om store summer i reklameinntekter, og økt synlighet langt utenfor landegrensene. Det er nesten så jeg vurderer å bestille meg en Tesla i morgen, for nå blir jeg rik!

Det eneste jeg trenger å gjøre er å betale en liten avgift på 20-30 000, så er vi i gang. Da skal pengene trille inn på konto i et vanvittig tempo. Og husk! Dette gjelder BARE noen få utvalgte blogger, og tilbudet varer i 24 timer!

Jeg er jo definitivt ikke landets yngste blogger, så jeg har vært ute en vinterdag tidligere. Fullt så lettlurt er jeg ikke. Når noe virker å være for godt til å være sant, er det gjerne det. Men vi vet alle at verden vil bedras.

Jeg har fått min del av merkelige tilbud via bloggen. Jeg har ikke tall på hvor mange tilbud jeg har fått om å kjøpe produkter til rabattert pris, for å senere få rabattkode til mine lesere. Hvorfor skulle jeg det? Promotere dårlige produkter som jeg faktisk må kjøpe, for så å få 5 kr i provisjon for hver solgte artikkel? De må jo ha salg på 100 stykker før jeg tjener en krone om produktet hadde kostet meg 500 kr.
Da hadde jeg tjent mer på å samle flasker i sentrum liksom! Ut fra omfanget av slike tilbud, skjønner jeg at det er en del som gå inn på slike avtaler. Jeg velger heller å si at mange lar seg lure.

Uansett har jeg ikke lyst. Bloggen er min fritidssyssel. Min virkelighetsflukt fra dagens mas og kjas. Bloggen er et produkt av den hverdagen jeg befinner meg i der og da. My state of mind. Det er mitt lavterskeltilbud til meg selv for å ikke sitte limt foran TV’n. Det er ikke en eneste plan bak noe. Ikke en eneste strategi. Alt er tatt ad hoc! Akkurat sånn jeg vil ha det!

4 kommentarer

4 thoughts on “For godt til å være sant

  1. Word!! Ingen reklamemerking hos meg heller, ingen sponsorer. Bare Bunny!! (Og den forbaska reklamen som tilhører plattformen, som jeg ikke får gjort noe med) 🤪🐰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.