Helg for et gammelt øk!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Da var det helg igjen!
Det var sannelig på tide, for jeg har jo jobbet som gal i en hel uke. Jeg er helt utkjørt. Selvfølgelig er det teit å si etter å akkurat hatt ferie, men det er helt ærlig. Det var full rock n’ roll fra jeg gikk inn på kontoret mandags morgen. Ikke noe hvilehjem for gamle øk altså.

Apropos gamle øk; Lille storebror var så snill å bli med meg på dugnad i Parken i går. Til gjengjeld var han og jeg ute å øvelseskjørte. Det var ei snill stund, og gutten var jo kjempeflink. Ikke mindre flink var han i Parken. Ryddet som en helt. Vi hadde én time på oss for å få det strøkent etter familieparken og vorspielet med Vidar Vang &Band, og ikke minst Madrugada.

Mellom artistene gikk vi rundt og plukket litt søppel, og vi fikk sett litt på hvem som var på konserten. Jeg kniste litt å sa stille til Lille Storebror: «Kor gammel trur du de e, de som e  her?» Han så på meg med et skeivt glis å svarte: «De e væl på din alder!»

Ja, så vi er der altså? Han ser ikke på mamma’n som ung og rocka lengre, snarere et gammelt øk!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.