Last Updated:

Hvor er mannen når man trenger han??

Categories Blogg

«Mamma, ska ikke du på jobb?»

Jeg var i dyp søvn da jeg hørte Snuppa i døråpninga. Selvsagt skulle jeg på jobb. Jeg skal ALLTID på jobb, og jeg trengte ingen Einstein for å skjønne at jeg var sein.
Vesla ble syk igjen i går, så jeg var oppe med henne ganske sent. Hadde i tillegg et lite anfall av laken-skrekk i tillegg, så det ble litt sent. Jeg kan forklare og bortforklare til jeg blir blå, men jeg sov litt lenge rett og slett.

Lettere fortumlet løp jeg rundt i huset og gjorde meg ferdig i full fart. Det var fortsatt tid til å komme seg tidsnok. Kjapp tannpuss og litt tørrsjampo, så var det å komme seg ut av huset. Der ble jeg møtt av følgende syn..


Søkke ta! Så irriterende! Dette på en tirsdagsmorgen når det er skole og jobb. Ja, da var det vel bare å løpe inn og skifte litt tøy, for man står ikke i penklær og legger om dekk.
Å legge om dekk er ikke min favoritt syssel, men må man så må man!


Holy Molly! Her var det ikke mye å hjelpe seg med. Dekk? Nei. Jekk? Nei. Tetteskum? Nei. Så der stod jeg da. Dårlig tid OG flatt dekk. Akkurat da er jeg glad det ikke fantes noen sarte sjeler i min umiddelbare nærhet, for satan i gatan, jeg ble så forbannet!

Bare å glemme å kjøre på jobb, og jeg vurderte å legge ut en kontaktannonse for å finne drømmemannen med umiddelbar virkning, men jeg hadde ikke tid til det heller.

Heldigvis fikk jeg ordnet meg samkjøring til jobb og Snuppa hadde skole på teams. Etter en kjapp telefon til forhandler var det klart til å bare hente det jeg manglet for å få dekket fikset.
Nå gjenstår det bare å få grom-gutten innover sånn at jeg får tatt på vinterskoene, det er helt innafor, for nå er det meldt at snøen kommer!

Trenger ikke drømmemannen når jeg har lille Storebror ❤️

4 kommentarer

4 thoughts on “Hvor er mannen når man trenger han??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.