Last Updated:

Hvem er kjæledyret til hvem?

Categories Blogg

Bilde av mitt kjæledyr altså..

Jeg tenkte å tøyse litt, å legge ut bilde av «flavor of the month” men det hadde han garantert sagt nei til.  Han hadde forøvrig vært uenig i at han var månedens kjekkas, for han hadde hevdet at han er den ultimate kjekkasen. Ja, hvis han hadde eksistert da.

Siden han ikke gjør det, må det bli bilder av den lille prinsessa mi, Daisy Dior. Det skulle vise seg at det var omtrent like vanskelig som å få bilde av min Skybert. Hun var nemlig gått ut i streik!

Det lille trollet gadd ikke engang løfte på hodet  da blitsen lyste mot henne. Hun gjør akkurat som hun vil. Like sta som ei geit! Heldigvis ikke noe en godbit ikke kan fikse, så det var bare å rasle med posen, og Hokus Pokus! Hvem tittet frem bak sofaen? Selveste prinsessa!

Jeg spurte pent om jeg kunne få noen skrytebilder av henne, men hun nølte litt før hun spurte «What’s in it for me?» Igjen måtte jeg rasle med posen og finne frem noen godsaker, og omsider fikk jeg foreviget min lille hjerteknuser, men det var ikke rare greiene. Hun hadde bestemt seg for å spille kostbar!

Bunny, det er fint med en adspredelse fra galskapen i verden, og kjæledyr var en koselig greie å se på innleggene her. Jeg er bare litt usikker på hvem som et kjæledyret til hvem her i huset, for nå står hun ved trappa og piper. Det er signalet for at det er kveld og jeg må legge meg. Det har prinsesse Daisy bestemt. Om hun sover i senga mi? Neeei, er du gal.. 🙄

Riktig god natt fra Daisy Dior og matmor. 🌸

8 kommentarer

8 thoughts on “Hvem er kjæledyret til hvem?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.