Last Updated:

Hun lurte meg igjen

Categories Blogg

Det ble tidlig kveld her hjemme i går. Etter at vi hadde sett “Skal vi danse”, ville Vesla se en episode av “Dansing er livet.” Jeg ble sittende å chatte litt med noen som har vært et spøkelse i livet mitt, og kommet og gått med jevne mellomrom. Etter at Vesla var ferdig, satte jeg på en serie. “The Enemy within.” Da var det brått kveld, og ut fra loggen hadde jeg sett 12 minutter av første episode før jeg sovnet.

Da jeg våknet var det midnatt. Vesla hadde lagt et pledd over meg. Slukket alle lysene i stua og lå bak meg på sofaen. Tror dere hun sov? Neida, den lille rampen lå bak meg med telefonen sin og så på noe barnegreier på telefonen sin. Hun hadde knapt lyd på. Om å gjøre å ikke vekke mamma’n! Apekatta har funnet ut at om mamma’n sovner, er det ingen som jager henne i seng og sier at nå er det natt! Nå begynner hun å bli smartere enn sitt eget beste.🥴

Omsider kom vi oss i seng, men da var det så mørkt og skummelt at hun ikke ville ligge på rommet sitt. Til tross for at jeg vet det var spill for galleriet, slik at hun kunne sove i min seng, gadd jeg ikke diskutere. Det er koselig med samsoving nå og da, og godt når hun kryper inntil og sovner som en stein.

Problemet er at jeg sover ikke noe særlig godt, for hun spinner jo tidvis rundt sin egen akse mens hun sover. Halv åtte ga jeg opp, da lå jeg på 40 cm, med Vesla klint opp i ryggen min. Like greit å starte dagen her hjemme stille og rolig, mens jeg nyter kaffe og nyheter.

Ha en nydelig søndag der ute alle sammen💖

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.