Det var lørdagen sin det!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Etter en sein kveld med gode venner i går, forventet jeg at jeg skulle være trøtt og sliten i dag. Jeg regnet sterkt med at jeg skulle være dagens sofasliter, men sånn ble det ikke, for jeg våknet i takt med fuglene. Frisk og opplagt. Vesla våknet like etter, og det tok ikke lange stunden før vi tok de firbeinte og tuslet oss en tur i sola. Det ble ei snill stund.

Skolen begynner igjen på mandag, så Vesla har fått i oppdrag å få alt klart i god tid slik at vi ikke trenger å stresse på morgenen. Men det er fortsatt sånn at ungen «trenger» klær, så vi måtte en tur til byen. Det ble ny buske, genser, topper og masse sokker! (Kanskje jeg får ha mine i fred?) Når jeg skriver «trenger» i gåseøyne, så er det fordi hun overhode ikke TRENGER mer klær, men det henger igjen at første skoledag skulle man møte opp på skolen i nye, hele klær. Det passer Vesla veldig godt. Hun takker ikke nei til nye klær!

Etterpå ble det en rusletur på Bodø Kultursenter. Det er så vakkert der. Vi gikk til andedammen og så på endene som svømte rundt.

Det ble tid til de gode partene. Nå som Vesla vokser til, har hun ikke så veldig lyst å høre mamma’n øse ut av sin uendelige visdom, og de gangene hun gjør det setter hun stadig spørsmålstegn ved det hun blir fortalt.

Jaja, Bodø vet i alle fall å levere på slike nydelige sommerdager, så om ikke moral og etikk praten funket, ble det om ikke annet ei fin stund.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.