Hei hå nå er det jul igjen!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Det snør, det snør, tiddelig bom! 🎵🎶

Ja, for tenk at i dag er det 26. mai, og det snør! Store våte snøfiller som daler ned. Ikke mye som minner om mai du skjønne milde her. Kan virke som sommeren har vært, og høsten er på tur. Skal ikke se bort fra det, for mandag var det rundt 20 grader. Det var sommer’n sin det! Selvsagt var det en av dagene jeg frekventerte Færøyene i ullundertøy og boblejakke. Ja, da misset jeg sommer’n i år da?

Tro bare ikke at jeg er glad for det, for jeg fryser så mye at jeg vurderer å fyre opp i ovnen. Da er det kaldt da!

Jeg spekulerer hardt å bli klima-flyktning! Dra til varme vårdager med minst tosifrede varmegrader fremfor sludd og kaldt! Nå står nok en langhelg for tur, og varselet for de nærmeste dagene tyder ikke på noen bedring i været, så hva skal man finne på da? Jeg orker ikke gå ut å fryse! Da er jeg heller hjemme under ullpleddet. Hva jeg skal finne på, vet jeg ikke, men det finner jeg nok ut!

Jeg vurderer å begynne å pynte litt til jul, og kanskje bake litt julekaker. Det er tross alt vær til det!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hei hå nå er det jul igjen!

  1. Ikke akkurat slikt vær man vil ha i mai måned. Husker godt juni 1992. Da snødde det i Trondheim, og jeg husker at foreldrene mine måtte dekke over blomsterbedet sitt slik at ikke plantene ble ødelagte.

    Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.