Alt går ikke på skinner!

Categories Blogg

Sur, grinete og ganske tverr, sitter jeg her på Gardemoen og venter på å komme meg på flyet. Jeg skulle etter planen være landet trygt på nord-norsk jord, men sånn ble det ikke. Ikke i hele tatt!

I København var det forsinkelser. Først 30 minutter, så 40… Etter en time kom vi oss i flyet, fortsatt hadde jeg håp om å rekke neste fly. Så kom beskjeden om at vi stod i kø for takeoff. Det ville ta 10-15 minutter. Ytterligere 30 minutter senere kom vi oss i luften, og jeg skjønte det kom til å bli et kappløp mot klokka for å rekke flyet til Bodø. Det hjalp ikke at jeg løp til bagasjebåndet. Baggasjen måtte liksom komme også. Jeg hadde 4 minutter til å skaffe en tag til bagasjen da jeg plukket kofferten opp på flyet fra Køben. Til alt overmål hadde jeg SAS til Oslo, og Norwegian visere. Jeg løp så jeg kjente blodsmaken i munnen og rakk det akkurat IKKE. Gjett hvem som ble jente-sur da?

Så i stede for å komme tidlig hjem, ble det like seint som vanlig. Dagens reisetid er ikke mindre enn 15 timer! I tillegg måtte jeg kjøpe ny billett! Jeg var padde-sur!
Jaja, så fikk jeg jobbet litt om ikke annet. Fint å utnytte tiden litt når det er den knappe ressursen, men nå vil jeg hjem!

4 kommentarer

4 thoughts on “Alt går ikke på skinner!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.