Fysen på no godt!

Categories Blogg

Tenk at man kan bli fysen på noe godt bare av å lese en blogg.

Jeg leste et innlegg på en matblogg. Dette er noe jeg vanligvis scroller glatt forbi, for det er ikke så jeg trenger så mange flere fristelser å pakke i munnen jeg da. Men jeg har gått å hatt lyst på dette i hele dag, og i kveld krøp jeg til korset og laget maten. Nå skal jeg kose meg til frokost i morgen. Det siste nye jeg har cravings på er kjøleskapsgrøt, og nå prøver jeg oppskriften jeg fant på bloggen. Jeg legger en link til bloggen her, så kan alle se hvorfor jeg ble så fristet. Det er bloggeren LisaLife som har lagt den ut.

Heldigvis var jo dette et kjempesunt alternativ og ikke det verste man kan ha cravings på, men jeg håper ikke jeg nå skal få dilla på å lage alle fristelsene som blir lagt ut på alle bloggene, for da gjør jeg jo ikke annet enn å spise god mat 🙂

Mens jeg venter på at grøten skal bli ferdig koser jeg meg med rugsprø, brunost, rømme og tyttebær. Det var en combo jeg smakte på jobb der kokkene hadde lekt med smaker. Det var en definitiv suksess i følge min gane.

Det er spennende å smake nye ting, bare så synd det er så kjedelig å lage maten først…

Her bilde av en annen kulinarisk rett en av kokkene på jobb har satt sammen. Ikke rart jeg er matvrak med så mange deilige fristelser tilgjengelig. Etter frokost i morgen skal jeg fortelle om kjøleskapsgrøten smaker like godt som den frister 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.