For ei spennende uke!

Categories Fotball-supporter (Heia Glimt)

Endelig kom Snuppa hjem fra studentbyen, om enn bare for noen timer. Det var nok Bodø Glimt – Arsenal som trakk mest, men heldigvis hadde hun litt mamma- og Vesla tid å avse.

Snuppa hadde med kjæresten som er edsvoren Arsenal fan, hjem. De gledet seg skikkelig til kamp. Arsenal-skjorta fikk han likevel ikke ha på i fare for at det skulle bli tribune bråk. Det var litt leit, men han hadde den innenfor annet tøy. Snuppa er ei godt oppdratt jente, så hun hadde selvsagt Glimt-drakten på. Eneste Arsenal effektene som var godkjent på hjemmelagets tribuner var et half-and-half skjerf. Tror ikke skjerfet begeistret kjæresten etter kampen, for det lå igjen når de dro.

Storebror var også på kampen, han er også edsvoren Arsenal fan, men han hadde skjorta på enten det var lov eller ikke. Han ga seg katta i reglene. Poenget er at han aldri har brydd seg så mye om norsk fotball, men har vært opptatt av engelsk fotball fra han var liten. Han dro rett og slett på kamp for å se favorittlaget sitt. Arsenal, og da de fikk mål reiste han seg og dro frem skjorta! Han var i ekstase. Det ble vel ikke best mottatt, men han ga seg katta!

Glimt løftet seg flere hakk fra bortekampen og det var skikkelig morsomt, selv om de tapte med det ene målet. Jeg fikk ikke sett kampen 100%, for jeg var på en middag gjennom jobb. Men jeg hadde med PC, og jaggu fikk vi ikke et eget rom med stor-skjerm. Så da ble nettverksbygging, middag og fotballkamp. Alt på en gang.

Glimt vant ikke denne gangen dessverre, eller skal jeg si heldigvis? Jeg lovte nemlig at jeg skulle hoppe opp på bordet og synge Bodø Glimt sangen hvis de vant, og det ville vært et syn for guder.

4 kommentarer

4 thoughts on “For ei spennende uke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.