Last Updated:

Endelig litt gråvær her nord, da får mor gjort litt inne-sysler

Categories Blogg

Nå har det gått litt tid siden sist. Dagene har vært så deilige at jeg knapt har hatt tid til å være inne. Huset har stått for forfall, jeg har ikke hatt tid til blogg heller. Når kvelden har kommet, har jeg vært i komatøs tilstand. Rett og slett fått frisk-luft-sjokk!

Byen min er så vakker på sånne dager ❤️

På jobb har jeg startet med en spennende oppgave. Jeg bare elsker når det dukker opp en uventet twist, og jeg får legge opp til nye strategier. Når jeg er blitt spurt om det ikke blir litt mye for meg, må jeg nesten le litt. Det er jo slike ting som gir meg energi. Jeg formelig bobler over under topp-lokket.

I går hadde vi noen venner på middag. Vi satt ute til klokka var over ti på kvelden.  Spiste litt god mat, og vi voksne fikk et glass vin å kose oss med. Det er helt sprøtt å nyte sånne varme sommerkvelder så tidlig på sommeren her nord. Det kan godt bli en vane. Vi er takknemlige for det vi får, og godt er det for i dag regner der skikkelig. Klokka seks hørte jeg regnet mot ruta og spratt opp. Dessverre hadde jeg våknet litt for sent, for stolputene som jeg selvfølgelig hadde glemt var alt skikkelig våte. Jaja..

Det er godt for marka med litt regn tenker jeg. Plenen er nok også lykkelig, men akkurat det er ikke jeg, for jeg har fortsatt ikke gressklipper på gården. Den kommer snart, og da skal det klippes.

Mor og datter vet å nyte når vi kan, og i går kunne vi det! I dag er det husvask og litt kos med skribling på bloggen som stå for tur.

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Endelig litt gråvær her nord, da får mor gjort litt inne-sysler

  1. Det er ikke bare lett å gå inn å gjøre husarbeid når det er go’vær. Så jeg er også glad for at sola har hatt litt pause i det siste. Da fikk jeg tatt litt inne jeg også <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.