Last Updated:

En helt vanlig dag!

Categories Blogg, Hverdagsliv

11:00

Åhhhh! Det holder hardt å sitte inne å jobbe når det er så vakkert utenfor vinduene. Klar blå himmel, vindstille og gnistrende sol. Da er det lett å henfalle til dagdrømming og å lengte etter å gå ut. Ikke for det, jeg kunne gjort det for nå har jeg lunsj, men jeg har altformange oppgaver å prokrastinere, til å ha tid å gå ut.

13:42

Akutt behov for kaffe! Har kranglet med leverandører hele dagen. Kan de ikke bare skru ned prisene og gjøre meg fornøyd? Dagen blir så mye bedre for alle parter om de gjør det! Kaffeeeeeeee…..

15:52

Pokker! For sein hjem fra jobb igjen! Enn at jeg alltid er sein hjem fra jobb? Jaja.. jeg rekker sikkert å lage middag!

16.46

Endelig hjemme! Nå skal jeg ha total avslapping.. tror jeg.. Først må jeg lage middag, lufte hunden og rydde litt.

6 kommentarer

6 thoughts on “En helt vanlig dag!

  1. jeg har en gård,med melkekyr,sau høner og hest.fjerna møkk,gitt Di mat og kos,ringt veterinær, endelig litt avslapping,før kveldstellet så skal jeg legge meg,og opp kl 06 lmorgen.men dette er ikke noe å skrive om,ha en fin ny arbdag.

    1. Høres ut som du gjør en fin jobb på gården din. Håper det bare var noe trivielt du måtte snakke med veterinæren om. Kos deg meg kveldsstellet, og jeg synes absolutt det er noe å skrive om. Du har jo en meningsfull jobb med å ta vare på dyra og sikre innlandsproduksjon av mat!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.