Last Updated:

En deilig lat søndag med Vesla

Categories Blogg

I dag har jeg og Vesla hatt kosedag. Rett og slett brukt dagen til å lade batteriene. Det trengte vi helt klart.

Jeg tror aldri jeg har sovet så mye i løpet av en helg som jeg har gjort nå, det til tross for at jeg skulle jobbe hele helga. Kroppen sa stopp. Den sa at nå legger du deg å sove, for det trenger du! Da gjorde jeg det. Jeg har bare jobbet når jeg har vært våken.

I går introduserte jeg Vesla for 80-tallet og Indiana Jones. Hun synes det var spennende og litt skummelt så hun satt klistret inntil meg å så jeg kunne knapt bevege armene. Tror hun ble litt fan av filmene.

 

Vi skulle ut å gå tur i dag, men etter noen meter snudde vi å hentet bilen. Det var bare minus fire grader, men vinden var bitende kald. Så da kjørte vi for å få pleiet vårt sosiale gen. Først til Storesøster og mimmi-ungene, så hos en venninne. Livet er sannelig deilig av og til.

Men nå får jeg betale for den tiden jeg bar brukt på å være sosial, for nå MÅ jeg jobbe, og regner med at det blir natt før jeg er ferdig.

Ønsker alle en nydelig søndagskveld rundt om.

2 kommentarer

2 thoughts on “En deilig lat søndag med Vesla

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.