En blå mandag

Categories Blogg, Hverdagsliv

I går var det en solid blåmandag. Det var surt og kaldt, det regnet og blåste så det halve kunne vært nok. I tillegg skulle jeg ta bilde av blå. Det kunne jo være hva som helst, men jeg hadde en plan!

Midt på dagen gikk alarmen hjemme. Siden jeg har nanny-cam fikk jeg med med at Daisy begynte å ule. Valpene sov i kurven, men mammaen var ikke fornøyd. Etter hun hadde hylt i en time, tenkte jeg at det var greit å ta hjemmekontor resten av dagen. Jeg måtte finne ut hva som plaget henne.

Jeg var ikke før kommet meg hjem før hun skulle ut. Hun måtte på do, og det hastet! Selv om det blåste små-troll ute, tenkte jeg å gå ut å ta bilde i den blå timen, men den blåste bokstavlig bort i skitværet. Best å bare nyte en hjemmekveld, men hvordan skulle jeg få tatt et bra blått bilde? Heldigvis har jeg et gammelt snap-bilde. Det ble redningen i dag. Vesla og meg leker smurf!

4 kommentarer

4 thoughts on “En blå mandag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.