Drømmejobb ❤️

Categories Blogg

Heldig er de som våkner på morgenkvisten og gleder seg til å dra på jobben. Jeg er definitivt en av disse. Selvsagt fordi jeg har arbeidsoppgaver som er allsidige og tilpasset min kompetanse, men også fordi jeg jobber med utrolig dyktige mennesker 😍
Når det hele toppes med fantastiske opplevelser, så er en sikker innertier!
Tror du meg ikke? Se selv!
Tenk å stå på Engeløya i Steigen og ha Lofotveggen som ramme mot et nesten blikkstille hav.

Batteri Dietl er en fantastisk opplevelse. Det som så ut som en ruin etter en gammel Adolf-kanon, rommet et anlegg med så masse spennende historie.
Det var et skue i Tysklands strategi for å bli et 1000-års rike. Heldigvis ble det ikke sånn.


Vi var å så på krigsminnesmerke over krigsfanger som ikke overlevde. 534 mennesker mistet livet i krigsfangeleiren som var en av de med høyest dødelighet i Norge.

Så er det alt Steigen og Nord-Norge har å by på av natur, kultur og matgleder. Her ei nydelig gulrot-suppe med chili. Yummi!

Nei, heldige meg! Jeg har drømmejobben! ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “Drømmejobb ❤️

  1. Ja, hvis du får dra på sånne turer stadig så må jeg si du er heldig. Fin jobb jeg også 🙂 Litt lei en stund. Bedre igjen nå 🙂

    1. Ja, det blir endel turer rundt omkring, for vi har museumsanlegg i 9 forskjellige kommuner og det er lange avstander. Det betyr at vi stadig finner nye plasser å utforske. Og når sola spiller på lag i tillegg… <3
      Godt du har en jobb du er glad i, det gjør at man blir bedre i jobben 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.