Dette har jeg savnet utrolig mye siste ukene

Categories Blogg

I går kjente jeg på et akutt behov for en bytur. I disse corona-tider har vi bare dratt til byen for å handle akutte ting. Sånn type inn-ut-hjem. Jeg hadde lyst å faktisk se litt i butikkene.

Det var litt godt å gå rundt å titte i butikkene. Vi har forsøkt å unngå å være på butikker mer enn høyst nødvendig ellers.

I familien vår har vi bursdags-bonanza i løpet av en måned, så vi tittet etter litt gaver. Mamma, pappa, meg, søsteren min, svogeren, alle mine tre døtre og Mimmi-ungen har bursdag i løpet av 28 dager! Nytter ikke å slanke seg i mai. Det er dårlig butikk får man si.

Vi fikset bursdagsgave til Mimmi-ungen, Og så etter gaver til de andre. Visa-kortet fikk litt varmgang, og vi fant ut at det var best å dra hjem for å avkjøle det litt.

På tur ut passerte vi Burger King, og jeg bråstoppet! Jeg hadde så utrolig cravings på junk.

-Sulten?  Jeg kjente det rumle i magen, og bare tanken på en greasy burger ga meg vann i munnen. Jeg ville ha junk!

Vesla lyste opp, og nikket. Det var ganske folksomt, men på trygg avstand fikk vi bestilt maten. Jeg gledet meg sånn at jeg ble gretten av å vente. Det var med et nødskrik, men jeg klarte å unngå å snappe til noen.

Da vi omsider fikk maten løp vi rett ut i bilen. Ikke snakk om å vente, vi startet med å glefse i oss.  Snakk om rå nytelse. BBQ-burger, milkshake og chillicheese! Jeg sier bare kalorier skal nytes og ikke telles.

Mett og fornøyd startet jeg bilen for å kjøre hjem. Vesla var like fornøyd ved siden av meg, og  jeg lurte på om det ikke var en god idé å spise på BK?

-Jo! Det va nok lurt også, for du begynte å bli rimelig grinat, og det e aldri gøy når du e hangry!! 😂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Dette har jeg savnet utrolig mye siste ukene

  1. Jeg tror jeg har spist på Mc Donalds eller andre burger-barer toppen 5 ganger i mitt liv 😀 Ikke noe glad i burger. Og ikke så glad i junk generelt. Shopping har jeg vært veldig glad i, men har holdt meg unna butikker siste måneden ja… 😮 Håper det blir litt mer fristende etter hvert. At vi kan gå vanlig rundt å shoppe.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.