Det er så mange gode ting i livet..

Categories Blogg

Det er liksom så godt å ha fokus på det positive i livet. Kjenne at selv om ikke alt er 100% fantastisk hele tiden, så kan man hente frem det som er positivt når man trenger det. Jeg tror man kan trene opp evnen til å finne det positive i enhver situasjon. Hvis jeg skal fokusere på hva jeg er takknemlig for, er det ikke noe problem å finne, for livet har gitt meg masse å være takknemlig for.

Jeg har fem fantastisk barn som alle er fantastiske og spesielle på sitt vis. Alle har sine egenskaper og personlighet som gjør at de er unike. Vi har et hjem som er vårt og jeg elsker det. ❤️

Jeg har en som står meg veldig nært. Han gjør  hverdagen min lysere og gir meg en god følelse i meg.❤️

Jeg har foreldre, søsken og venner som er helt super. Det er alltid noen fine folk å snakke med. Mange gode og morsomme opplevelser med de mest fantastiske mennesker ❤️

Jeg har en jobb jeg stor trives med. Den er utfordrende og givende, med godt miljø og gode kollegaer. ❤️

Jeg har frihet til å ta egne valg i livet. Ingen kan fortelle meg hva jeg skal synse og mene. Jeg får leve i et land med høy sosial velferd, hvor trusselbildet er lavt og det er fred.❤️

Jeg føler meg privilegert som kan ha et så godt liv, og prøver å hente frem denne god-følelsen når dagene er litt triste og grå.

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

4 kommentarer

4 thoughts on “Det er så mange gode ting i livet..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.