Det er så man nesten ikke tror det

Categories Blogg

Her sitter jeg en mandags kveld. Ferdig på jobb, ferdig å klippe i hagen, ferdig å rydde terrassen for i kveld, og likevel full av energi. Det er så jeg ikke helt tror at det går an, men sommeren er kommet hit nord. Jeg kan ikke huske sist vi har hatt det så fint.

I natt var det tropenatt tror jeg, for det var kjempe varmt da jeg tok kveld en gang etter midnatt.
Vesla og jeg dro jo på telting i helga. Det var en herlig tur. Destinasjon Langsand på Sandhornøya. Jeg skal ikke fortelle så mye, men skal la bildene tale for seg.

Skulle tro vi skulle flytte alle mann, til slutt var det 6 telt samlet til leir. Det ble riktig så hyggelig for store og små.

Vesla koste seg med det våte element, og hadde knapt tid til å snakke med sin gamle mor.

Men litt soling måtte hun jo også få med seg.


Litt akrobatikk må til, selv om jeg hevdet det var nært minusgrader i vannet. JEG badet IKKE!

Jeg måtte prøve meg på bilde av midnattssola.

Rart med det. Paradiset trenger ikke være så langt unna, og når man får bruke tid med gode venner, ja da møter man ei ny uke med fulladet batteri.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.