Det er begrenset hvilke blogger jeg får lov å lese

Categories Blogg

Jeg har jobb PC som har et ganske godt antivirus system. Dessverre er det så godt at det ikke er alle blogger jeg kommer meg inn på engang. Det betyr at noen blogger må leses på telefon eller nettbrett.

At det er begrenset tilgang beskytter meg jo mot både spam og virus, men at det skal bestemme HVEM blogger jeg får lese og ikke er litt sært. Er jeg satt under oppsyn eller? 😂

I dag fikk jeg nesten kaffen i vranghalsen. Jeg ble nemlig nektet tilgang til min egen blogg. Ikke får jeg lese, og ikke får jeg skrive. Er jeg da pr definisjon en trussel mot meg selv? Nå er det vel mange som vil si seg enig i det, men jeg føler meg sensurert!

Nei, så galt er det ikke, men når man er avskåret fra å bruke PC til å blogge, blir det mye mer vanskelig.

IT konsulenten vår bedyret at det ikke var lagt inn sperre på PC med viten og vilje, men kanskje han syntes jeg skriver så mye merkelige greier at han måtte legge inn en sperre på meg?😂

Jaja, godt jeg har telefon og skriver likevel..

Vi får bare håpe det blir ordnet snart, for når jeg blogger via telefon bruker jeg jo en uke på et innlegg. Minst!

2 kommentarer

2 thoughts on “Det er begrenset hvilke blogger jeg får lov å lese

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.