Det enkle kan være midt i blinken

Categories Blogg

Det skulle være foreldreaktivitet for klassen til Vesla i ettermiddag. Det var uteaktivitet med ballspill og kveldsmat. Et fint tiltak, tenkte mamma’n til Vesla, men super kaldt ute. Jeg dro på med Devold og Ulvang, og utenpå buksa doblet jeg med softshell bukse. Det hele ble toppet med er herlig boblekåpe.

Da vi kom på skolen var det endel slitne foreldre, og det var ikke alle som hadde like mye tiltakslyst, og da tenker jeg spesielt på mamma’n til Vesla. Ned den siste lille rest av entusiasme kom vi oss på idrettsbanen og skulle spille kanonball med englebarna. Ennå er det jo sånn at det finnes et snev av barn igjen i meg, så etter noen minutter var jeg gira som juling, og storfornøyd med å løpe rundt på banen.

Joda, etter to runder kunne vi konstatere at de voksne fortsatt er best, og nederlaget var et faktum for de håpefulle. Det skal sies at begge lag ga alt! Da jeg kom hjem var jeg himla fornøyd. Jeg har vært med på masse opplegg for ungene, men dette skal være det koseligste og morsomste jeg har vært med på i en slik sammenheng.

Jeg måtte legge ut en takk på FB gruppa til foreldrene i klassen, for jeg hadde hatt det så gøy, og ut fra responsen fra de andre foreldrene var det nok flere som syntes at dette er mye mer trivelig enn kaffe, kaker og litt sur sang.

Sier som Rema, Det enkle er ofte det beste!

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.