DER ga jeg katta i corona og ga meg selv me-time

Categories Blogg

Da nedstengningen av Norge var et faktum 12. mars, hadde jeg allerede et desperat behov for en frisør-time. Det måtte utgå, og frem fra glemselen kom minnene om alle sinnsyke eksperimenter jeg har gjort med håret opp gjennom tidene.

Håret har tidvis vært en katastrofe, men det vokste jo ut igjen, så shit happends liksom. Derfor tok mor saksa i egen hånd, i tro på at kompetansen var hevet betraktelig. Det var den IKKE, og having  a bad corona-hairday var et faktum. Sånne dager ble regelen, og ikke unntaket.

Jeg tenkte å vente med frisør-besøk til smitten var minimal og flatet ut, men det varte og rakk.,

I går tok jeg atter et jafs i håret med kjøkken-saksa, og denne gangen gikk det fra ille til vesentlig verre! Jeg skulle til kiropraktor, og skjønte at nå var gode råd dyre. Håret var en katastrofe! Noe måtte gjøres!

Etter å fått knekt på plass ryggen, gikk turen rett til frisøren. Jeg måtte ha livreddende førstehjelp til håret. Det var på tide med me-time!

Herlighet så skjønt! Jeg ante ikke at jeg hadde savnet det så mye! Også ble jeg så fornøyd!! Corona eller ikke corona! Frisør skal prioriteres uansett, for det var fantastisk! Tenk å få skjemme seg selv bort sånn? Rein nytelse 🥰

2 kommentarer

2 thoughts on “DER ga jeg katta i corona og ga meg selv me-time

  1. De og du hadde vel munnbind? Det har de i alle fall her 😀 Jeg husker du gjorde noe liknende med saksa på egenhånd i vår? Eller var det farging. Har glemt det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.