Last Updated:

Den mest fantastiske gaven du kan få

Categories Hverdagsliv

Alt tyder på at dagen skal bli nydelig. Det er meldt tosifret antall varme her i dag. Klokken er nå 05.00, og jeg er lys våken. Som alltid etter en ferie, er jeg redd for å forsove meg, så jeg våknet før fuglene rakk å fise!

Påska er over for denne gang. I dag er det tilbake til jobb, og hverdagens mas og kjas. Vesla har heldigvis en ekstra fridag, fordi det er planleggingsdag på skolen. Da blir det en rolig morgen for min del. Jeg får stå opp i fred og ro. Skal bare henge opp, og legge sammen litt klær, gå en tur med hundene og tømme oppvaskmaskinen. Heldigvis kommer Snuppa hjem fra påskeferie i dag, så da er vi fulltallig i huset igjen. Rart med det, men selv om hun er voksen så savner jeg henne når hun har vært borte en stund.

Det har vært en litt spesiell påske for Vesla og min sin del, Først ble hun ganske syk, faktisk så mye at jeg var litt ubekvem med det, men etter hvert kom vi oss på hytta. Der hadde vi det hyggelig med stor-familien, men hanhunden var ikke bekvem med situasjonen, så jeg ble igjen på hytta når de andre dro på tur. Så de to siste ukene har jeg hatt mye tid til overs, og den har jeg brukt til å blogge. Det har vært om snart det ene og snart det andre, og flere innlegg hver dag. Resultatet er at jeg har holdt meg på topp 20 lista en stund, og har vært stas. Jeg føler liksom at jeg har hatt tid til å bli bedre kjent med flere andre bloggere, og fått lest mer av deres innlegg. Det har vært veldig interessant og ikke minst lærerikt.

Jeg regner med å bli fanget av hverdagen igjen, og ikke minst frivillig slukt av jobben og mammarollen. Det blir neppe like god tid til å blogge som i ferien, men jeg har fått litt blod på tann så jeg vil nok forsøke å holde litt volum på innleggene fremover også.

Jeg håper alle får en nydelig dag, og bruker den som den mest fantastiske gaven du har fått!

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Den mest fantastiske gaven du kan få

  1. Det er mange som overøser blogg.no med langt flere innlegg enn deg.
    Jeg har ikke lest deg så ofte før, men de siste dagene har jeg fått med meg mange fine innlegg fra deg.
    Du kommer nok til å holde deg godt oppe på lista, også nå når hverdagen er tilbake.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.