Last Updated:

Bare en helt vanlig fantastisk tirsdag

Categories Blogg

For en dag!
Jeg dro til Kjerringøy for å jobbe litt i dag. Jeg gledet meg stort, og planla å få tatt masse bilder. Det ble ikke ETT ENESTE BILDE! Det var ikke tid rett og slett.


I strålende sol og med 24 varmegrader tror jeg sannelig det var mange som tenkte at livet er best ute, og fant ut at Handelsstedet var plassen å være i dag. Det kom et jevnt sig av besøkende, og folk var blide og hyggelige. Da klokka var du-skulle-kjørt-hjem-for-lenge-siden, kom jeg meg i bilen. Ikke ett bilde var knipset av hverken Handelsstedet eller Kjerringøy.

Jeg kan bare si at jeg har hatt en fantastisk dag med noen utrolige medarbeidere! Jada, det har vært full rulle, men det har vært GØY!

Unge lovende er altfor sliten til å stoppe å ta bilder, men det kommer flere turer hit. Det gir mersmak å komme utover hit.

Nå venter jeg på ferga. Jeg skal hjem til Vesla. Vi må få laget noe middag, så er det kun en ting som gjelder. Ettermiddagen skal nytes🥰

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.