Last Updated:

Årets førjuls-konkurranse med fantastisk premie

Categories Blogg, Galskap satt i system

Det er så mange kreative sjeler her inne som lager den ene morsomme konkurransen etter den andre. Jeg blir så imponert! Noen har spørrekonkuranser, andre lager flotte håndarbeidsprodukter og kreative greier med bilder og tegninger. Jeg blir så inspirert. Jeg vil også ha en konkurranse på bloggen min!

Jeg har fundert lenge på  hvilken førjuls-syssel jeg kunne finne på, og som vil gi alle en fair mulighet til å vinne en liten oppmuntring til jul. Premien er alt planlagt. Jeg skal fylle en kurv med noen vinflasker og litt flaxlodd, sjokolade og nøtter. Altså noe for enhver smak. Vil du bli med å vinne kanskje? Jeg skjønner ikke hvordan noen kan si nei til et slikt lukurativt tilbud. Ikke er det vanskelig heller! Her gjelder det bare å trø til!

Konkurransen er såre enkel, og skal stimulere til planmessighet, nøyaktighet og det å være ærekjær. Det eneste du trenger å gjøre er å møte opp hos meg. Hvordan du vil løse oppgaven velger du selv, enten du vil tapetsere, sjaue, legge gulv, vaske, styrke klær eller bake til jul. Fritt valg og definitivt noe for enhver smak! Jeg holder verktøykiste, vaskesaker eller bakeredskaper. For hver time du jobber skriver jeg ned navnet ditt en gang. Tre timer arbeid gir altså tre ganger større sjanse for å vinne, så her gjelder det å ha stamina.

Konkurransen går hver dag mellom 17.00-20.00 helt frem til lillejul aften, og man kan delta så mange ganger man vil, her er nok å finne på! Så da er det bare å oppfordre til å melde dere på, og jeg lover at jeg stiller med kaffe!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Årets førjuls-konkurranse med fantastisk premie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.