Åh nei! Det gjorde du ikke..

Categories Blogg, Galskap satt i system

Noen ganger angrer jeg bittert på at jeg ikke er en person som er litt mer ryddig og pertentlig person. En som rydder opp etter seg fortløpende, fremfor å la ting stå fremme på benken. I går da jeg skulle rense ansiktet var en sånn gang…

Jeg kom hjem litt seint i går og skulle få unna kveldsstellet med en kjapp kattevask og en puss, slik at jeg kunne komme meg i seng.

Heldige meg hadde renseservietter klar på benken.

I det jeg tok våtservietten opp mot ansiktet og jeg kjente den intens sterke lukta, skjønte jeg at noe var feil, men hjernen min reagerte ikke før jeg hadde fysisk tørket et strøk. Det var skikkelig ekkelt! Det stinket helt forferdelig, og lukta ble hengende igjen i nesen lenge! Jeg ble seriøst kvalm. I tillegg ble jeg stiv i maska, og det kjentes ikke bra ut.

Hvis noen er i tvil, å vaske ansiktet med rengjøringsservietter for renhold er ikke å anbefale!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.