Administrasjonen går sin gang.. og kiloene forsvinner om ikke annet.

Categories Blogg

Nå har jeg vært under administrasjon i snart 8 uker!

Det har vært 8 uker der jeg bare har hatt fokus på at det jeg putter inn i munnen av kalorier skal være mindre enn det jeg forbrenner. Jeg har ikke vært så flink de to siste ukene, og definitivt ikke siste, for da har det vært ferie. Kalorier skal ikke bare telles, de skal nytes også. Derfor kan jeg ikke være i nærheten av å påstå at jeg vil gi opp. Jeg har ikke vært sulten, jeg har ikke vært fysen på godis i nevneverdig grad og jeg har ikke vært sur. Dette er jo enkelt!

Bestevennen min er blitt fitbit-klokka, og appen. Det gjør det jo morsomt. Jeg konkurrerer med meg selv, og jeg er ganske så konkurranselysten for tida.

Se! Blid som ei lerke selv om det ennå er langt igjen til jeg er helt fornøyd.

I dette opplegget har jeg funnet to flotte tilleggs-goder. Når jeg drikker så mye vann, blir huden bedre og håret virker mye mer glansfullt. På toppen av det hele har jeg masse mer energi som følge av mine egenproduserte shotter. Det er nesten så jeg må klappe meg litt på skulderen så fornøyd som jeg er.

Til nå har 7,5 kg forsvunnet, men det er definitivt nok å ta av så det skal ikke stå på det!

Jeg er bare glad for at det ikke kom noen kilo tilbake de to siste ukene, for da har det vært inntak av snop, potetgull og vin. Selvsagt i forholdsvis moderate mengder. Velstands-magen derimot er litt mer gjenstridig. Tror nok jeg må innføre noen mageøvelser fremover, for den forsvinner ikke frivillig. Det er bare det at det er så jæ…. tungt. De er så ubrukt at de trenger å bli definert på nytt, men det er vel ingen vei utenom..

Best med store topper slik at ikke velstands-magen blir altfor definert. Men hallo! Jeg er 48 år, har fått fem barn, jeg er realistisk. Målet er ikke å bli noen sylfide! Jeg er som jeg er, jeg vil bare bli litt mindre av meg 😉 God sommer!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.